امام جمعه تبریز: مردم برای مجلس نهم، انتخاب اصلح را محقق كردند
نوشته شده توسط : breketid

آیت الله محسن مجتهدشبستری روز یكشنبه در جلسه شورای اداری استان، این انتخابات را برگ زرینی برای نظام جمهوری اسلامی توصیف و اظهاركرد: مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی و آذربایجان چنان در پای صندوق های رای حاضر شدند كه همه اعم از كارشناسان داخلی و خارجی را مبهوت خود ساختند.

وی افزود: اغلب سیاسیون و آگاهان مسایل انتخابات، حداكثر مشاركت مردمی در این دوره از انتخابات مجلس را حدود 40 درصد برآورد می كردند كه برخلاف این تخمین ها، مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه و برای دفاع از آرمان های امام و شهدا و انقلاب حضوری 65 درصدی را به ثبت رساندند كه از نظر داخلی و خارجی برای ایران اسلامی دارای اهمیت فراوانی است.

آیت الله مجتهدشبستری، عدم انتخاب افراد منتسب به فتنه گران و طرفداران آنها را از رویكردهای بسیار مهم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان كرد.

وی، توصیه های رهبری در خلق حماسه 12 اسفند ماه را بسیار كارساز قلمداد كرد و گفت: مردم وفادار ایران اسلامی با وجود مشكلات اقتصادی در این حماسه نقش آفرینی كردند كه باید توسط نمایندگان آینده مجلس و مسوولان اجرایی كشور پاسخی درخور به آنها داده شود.

امام جمعه تبریز، با قدردانی از تلاش های دست اندركاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار كرد: تمام اعضای هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت زحمات بسیار صادقانه ای را متحمل شدند تا فضای مناسب و كارآمدی برای برگزاری این دوره از انتخابات در سطح استان و كشور فراهم گردد.

7236/587/245





:: برچسب‌ها: سگ , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: